Vinc winch sitesi neden spam olsun

7 Eylül 2008 Pazar

Arkadaslar vinclerle ve ingilizce olarak winchs lerle ilgili bu blogu açalı daha 3 gün olmadıki bir baktım birisi spam şikayeti yapmış..

Yapmayın etmeyin arkadaşlar. Ben bir devlet fabrikasında vinç oporötörüyüm. Ve meraklıyım vivçlere.. Neden spam diye şikayet ediyorsunuz. Daha bu ilk bloğum. tek bloğum yok başka.

Ben 5 yaşındaydım ilk yukarılara malzeme kaldıran bir alet gördüğümde.. Bir inşatta aşağıdaki tuğlaları yukarı kolayca taşıyordu. O gün hayran olmuştum olaya.. Normelde o işi 5 işçi bir saatte yapardı. Oysa o cihaz 1 dakikada yapıyordu. O gündür bu gündür aşağıdan yukarı birşeyler kaldıran taşıyan aletlere merakım var.

Bu bloğu açma sebebim o. Vinç yani winch hakkında elimde bir sürü ingilizce dökümanda var. Zamanla çevirdikçe veya bir arkadaşa tercüme ettirdikçe yayınlayacağım..

Vinç harika cihazdır. Size bu konunun tüm inceliklerini zamanla yazacağım. beni İzlemeye devam edin..

Gönderen A Crane Lover zaman: 16:32  

0 yorum:

Yorum Gönder